Khamis, 13 Januari 2011

Hari ini..

Salam....hari ni bangun2 p mandi...excited nak p kelas....huhu...da la ngah pening nak pilih baju..hoho..=P bila da siap jer,tibe2 ada masg masok...then aku pon baca.."kelas hari ni cancel"
huh!!aku punya la da siap2...tp disebbkan 1 jer kelas ri ni then aku pon tukar uniform tido balik..hikhik..tido la..tengah2 tido aku terjaga,pastu keluar p tandas..tengah2 jalan nak p tandas tu ak tersempak dengan hanim,,,aku tya dia nak p mana,dia kata nak p umi beli makanan..so aku pon ambik kesempatan suh dye belikan..hhehehe...(tolong org dpt pahala kn) +__+'' pas 15 minit hanim pon balik dengan makanan yang aku kirimkan...dye belikan aku lauk ikan keli sambal.. sedapnya..nyam2!! tapi aku x makan terus makanan tu,aku tunggu lagi 15 minit baru aku makan.Then lepas 15 mint baru aku makan,ermm...sedapnya,,sebab da lama aku tak makan tengah.Aku dapat rasa kelazatannya walaupun makanan tue x berapa sedap.hikhik..=)
Lepas mkan aku pun duk relex2 jap,tiba2 perut aku memulas2 sakit..arghh!!!! macam mana nie!!?? Aku dapat agak yang perut aku sakit sbb dia terkejut aku makan tengah hari..maklumlah sebelum nie x makan tengah hari kan..da la ada gastrik lepastu tak dengar cakap...pastu sakit sendiri!.padan la muka..hehhe..=P tapi last2 sekali ianaya beransur pulih sebab aku makan ubat yang berwarna oren.Aku ngan ubat tue memang tak dapat dipisahkan..mana2 aku pergi mesti aku bawak dia..hee..=) k laa...kalu kowg ade gastrik tue jaga la makan yer..jangan jadi macam aku..huhu.. =____+''

Tiada ulasan:

Catat Ulasan