Isnin, 10 Januari 2011

perkenalan yang singkat..

Jam 2 pagi,saya duk on9 saje sambil buat kerja..dengan keadaan yang bosan saya pon on9 jer. Seoarang lelaki yang ku tunggu2 pon 0n9..*perasaan sangat gembira. yea!! Kami pon chat la...tengah chat dye tanya saya "u suka i x??" saya agak terkelu disitu dan x tahu nak jawab apa..adeh!tapi bila di pikirkan perasaan saya yang menantinya saban hari,excited bila dengan dia,malu bila nak bercakap..maksud nya SAYA TELAH JATUH CINTA dengannya. Bagaimanakah??memang kami baru kenal tapi x salahkan utk kami couple?? orang slalu kata.. untungnya,baru kenal terus couple..x tahu hati budi lagi..ntah2 dia tue penyamun ker,perogol berisiri ker..tp bila dipikirkan balik..semua tu jodoh yang di tentukan oleh ALLAh so kalu dengan penyamun skali pon terpaksa la akur kan??hikhik..(tapi kalu boley x mau la dengan penyamun, kalu penyamun hensem + kacak x pe la..=P) so kami telah wat keputusan untuk bersama.Si dia pon katanya dia takut juga utk couple nie sbb x de pengalamn tapi dia akan cuba untuk melawan takut...sampai bila mau cam itu kan? so keep in trying bebeh!!=) Hope hubungan kita di berkati Allah dan kekal selamanya.. -Lieza & Ery-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan